23 Ağustos 2013

Sipariş Rehberi


Sipariş
Beğendiğiniz ürünün linkini ya da fotoğrafını adet miktarı, yetişmesi gereken tarihi ve değiştirilmesini istediğiniz herhangi bir şey varsa bunu da ekleyip keceliislerdukkani@gmail.com'a mail atarak bilgi alabilirsiniz.

Ödeme
Ürün ve fiyat konusunda anlaştıktan sonra vereceğim hesap numarasına ücretin yarısını yatırdıktan sonra siparişinizi hazırlamaya başlıyorum.

Hazırlık Aşaması
Ürün hazırlama esnasında sizlerle fotoğraflarını paylaşıyorum böylece nasıl bir ürün geleceğini önceden görebiliyorsunuz. Eğer beğenmediğiniz bir nokta varsa hemen değiştiriyorum.

Bebek şekeri, nikah şekeri gibi toplu siparişlerde en az 25 adet sipariş kabul ediyorum.

Ürünler magnet ya da broş biçiminde hazırlanır.

Tülle paketleme ve isim etiketi ücretsizdir.

Teslimat Süresi
Ürünleri sipariş yoğunluğuma bağlı olarak 7-20 gün içerisinde teslim ediyorum.
Not:Sipariş yoğunluğuma ve ürün miktarına bağlı olarak daha kısa ya da uzun sürebiliyor. Sipariş vermek istediğiniz ürünle birlikte keceliislerdukkani@gmail.com'a mail atarak daha fazla bilgi alabilirsiniz.



2 yorum:

  1. yaptıklarınıza baktımda maşallah hepsi birbirinden hoş olmuş :)
    Ellerinize sağlık İ:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim. Çok severek yapıyorum bu cicileri beni çok mutlu ediyor yapması sanırım ondan güzel şeyler çıkıyor ortaya.

    YanıtlaSil